Chit Chat

Still alive!

 
Hejsan allihop! Det har varit dött här i några dagar nu, men jag har helt enkelt inte hafft tid med bloggen då det känns som om dagarna blivit 5 timmar kortare bara för att man är tvungen att själv städa och fixa och koka mat! Nämen den här första studieveckan har varit full av ny information och saker att ta in, men redan nästa vecka tror jag att jag har mer tid över för bloggande. :)
 
Jag lever och mår bra som sagt! Har börjat få ordning på det mesta i lägenheten nu och skolan känns riktigt bra. Det känns bra att ha påbörjat allt samtidigt som det känns som om den här veckan nog kunde få vara slut snart .. Allt är somsagt nytt och jag börjar faktiskt ha lite hemlängtan! 
 
Jag ska försöka hålla er uppdaterade fr.o.m nu, så stay tuned! { Och jag kunde faktiskt passa på att göra reklam för en riktigt trevlig "awesome & awkward" som jag postar i slutet av denna vecka ;) }
 

Taggar: About me, Finnnish, Hello!, Sandramarias.com, School, finnish