Uncategorized

Bryter den pinsamma tystnaden och säger hej igen!

Hej! Det var ett tag sen sist. Hur har ni haft det? 
 
Det känns verkligen som att min frånvaro på bloggen under den senaste månaden har resulterat i en rent av pinsam tystnad. Destu längre man är tyst destu svårare blir det att återuppta diskussionen. Jag har flera gånger under tiden jag valt att inte uppdatera häpnats över hur många som fortfarande tittat in varje dag i hopp om att hitta livstecken från mig. Tusen tack till alla er som fortfarande tror på mig och tar er tid att kika in här! 
 
Månaderna innan jul var väldigt hektiska för mig på många sätt. Deadlines i skolan som bara hopade sig, en massa bloggstress och julstressen överlag gjorde mig alldeles matt! När allt sedan plötsligt var över och det nya året var här kände jag att jag behövde få vila upp mig; ta en paus från allt och bara vara. Försöka hitta nya rutiner och nya sätt att hantera stressen. Jag vill så mycket, men det tär på både mig och mina nära om jag inte klarar av att prioritera och vara effektiv i mitt arbete.
 
Så, nu har jag försökt att omstrukturera mig och bloggen lite. Mitt motto härefter är kvalitet framom kvantitet och att göra mitt bästa utan stress och press. Bloggen kommer fortfarande att kretsa kring DIY och livstil och jag hoppas att februari kan vara en månad då bloggen får väckas till liv igen! 
 
Tack ska ni ha - både mina gamla och nya läsare! Vi hörs riktigt snart igen!