Uncategorized

On top of the world - Photoshoot

Photo - me  /  Canon EOS 550D + Canon 50mm f./1,8  /  Model - me 
 
Idag fick jag för mig att ta med mig kameran på en photoshoot. Det var otroligt länge sen sist! Jag hade varken modell eller "extra fotograf" så jag fick agera alla parter själv. Jag tog mitt pick och pack och körde iväg till "Karlebys tak" och riggade upp stativ och kamera där. Jag tänkte mig att det inte skulle vara sådär jätte mycket folk där en torsdag klockan 13, men visst fanns det bilar parkerade där och visst fick jag sällskap av både barnfamiljer och ungdomsgäng. Alla såg lite små konstigt på den stora klimpen till kamera och den tafatt posande tjejen i röda läppar och klackar som gick fram och tillbaka framför den, men en del av bilderna blev ändå rätt bra så den plågan var värd att lidas. Vad tycker ni om bilden ovan? Den blev lite av en favorit för mig :)
 
Annars så blev det inget mer av ledigheten för min del .. Imorgon börjar allvaret igen och jobbet kallar. Passa på att beställa hem en massa paket nu så kanske det är jag som knackar på dörren för att leverera dem sen ;)
 
Ha det bäst! Puss ♥

Taggar: Canon, Lipstick, Photoshoot