Seasonal

1:a advent: Tävling i samarbete med Fröken Rosengren

Sandramarias.com i samarbete med Fröken Rosengren | Frökens finaste band | Jul 2015

Det är första advent och jag har en underbar överraskning för er kära läsare; jag har fått äran att i samarbete med Fröken Rosengren tävla ut en påse med många meter av Frökens finaste band till en lycklig vinnare! Jag blev själv otroligt sugen på att slå in julklappar när jag såg innehållet och vet att vinnaren kommer bli minst lika inspirerad! Vill du delta och kanske bli den lyckliga? Kolla lägre ner i inlägget för instruktioner och regler.

 
Sandramarias.com i samarbete med Fröken Rosengren | Frökens finaste band | Jul 2015

Banden passar perfekt till både inredning och pyssel och jag är säker på att den lyckliga vinnaren kommer hitta på riktigt mysiga kreationer med banden. Det finns en blandning av både gråa och röda toner som passar både den traditionella och mer stilrena julen.

 
Sandramarias.com i samarbete med Fröken Rosengren | Frökens finaste band | Jul 2015

I Fröken Rosengrens webshop hittar du alla dessa band och många många fler tillsammans med urtjusiga knappar, papper och spetsar mm. Är du ett pysselfreak som jag så kommer du älska hennes sortiment! Känner du för att bli inspirerad IRL så kan du ta dig till Storgatan 17 i Jakobstad och besöka Marks handarbetsaffär där en stor del av sortimentet också finns till salu. Fröken finns också på både Instagram [@FrokenRosengren] och Facebook.

 
Sandramarias.com i samarbete med Fröken Rosengren | Frökens finaste band | Jul 2015
TÄVLING
REGLER
 Priset är en påse med olika band från Fröken Rosengren.
Tävlingen är öppen för alla.
Tävlingen börjar den 29:e november kl 12:00 och avslutas den 2:a december kl. 24:00 (finsk tid).
Vinnaren kontaktas personligen via mejl. Om jag inte fått tag i vinnaren före den 4:e december kl. 24:00 (finsk tid)
så koras en ny vinnare.
Priset postas till vinnaren.
Sandramarias.com behåller rätten till förändringar.
 
FÖR ATT DELTA
Skriv en kommentar med svar på frågan:
Vad skulle du göra med banden om du vann?
Kom ihåg att ange din mejladress i kommentaren så jag kan kontakta dig.
 
Lycka till! ♥
 
Sandramarias.com i samarbete med Fröken Rosengren | Frökens finaste band | Jul 2015

Taggar: Fröken rosengren, Tävling