Chit Chat

Favoriter från arkivet

Hej igen alla fina! 
I och med att vår lilla bloggfamilj har växt till sig under den senaste tiden så tänkte jag tipsa er alla om ett par läsvärda inlägg från mitt arkiv. Under det dryga året jag bloggat på Sandramarias.com har jag hunnit samla på mig ett par inlägg och för en ny läsare kan det vara svårt att hitta guldkornen i sanden - så här kommer en samanfattning. Håll till godo!
 
1 / Personligt
Om du vill lära känna mig bättre så kan jag tipsa dig vidare till detta inlägg med en Omvänd Bucketlist eller detta inlägg med Torsdagslistan - 11 frågor och svar.
 
2 / Kreativt
Söker du dig till bloggen för inspiration och idéer så hänvisar jag dig till kategorifliken Gör själv uppe i menyn. De inlägg jag själv är mest nöjd över och som jag fått en hel del positiv feedback för är vår DIYade sänggavel, mitt egengjorda garn av gamla t-skjortor och inlägget Organisera ditt kök snabbt och enkelt.
 
3 / Sött & Gött
Under den senaste tiden så har det blivit en hel del bakverk och recept i bloggen. Detta beror nog på att jag själv har utvecklat ett riktigt stort intresse inte minst för bakning utan även för matfotografering. För er som inte gillar choklad är detta ingen guldgruva, även om jag försöker att variera mina recept lite, men för er chokladälskare finns här en massa massa underbart att testa! Mina bästa recept med riktig dregelvarning är Världens godaste kladdkake cake pops, mina browniemuffins med chokladkärna och mina sockerfria chokladbollar!
 
4 / För dig som bloggar
Jag har med tiden även samlat på mig en del inlägg med tips och hjälpmedel för andra bloggare. Bl.a. min Börja Blogga!-serie, min bloggplanerare och mitt inlägg om bra bildbanker med gratis bilder för din blogg.
 
Jag har väldigt många favoritinlägg och jag har säkert glömt de flesta! Men jag försökte hjälpa både nya och gamla läsare att hitta bra läsning lite längre bak i arkivet också. Har du någon favorit som inte nämndes? Skriv gärna en komentar och påminn mig! Listan kommer säkert att uppdateras under årens lopp.
 
Hoppas ni trivs i mitt sällskap här på bloggen, så hörs vi senare!